1. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
2. האתר משמש לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
4. גלישה באתר ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
6. המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת.
רכישה רגילה
במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
1. האתר מציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "עגלת הקניות" ל"אישור קנייה" ושם ימלא את פרטיו המלאים וכן יענה על שאלון איבחון המצורף באתר. בנוסף, יינתן יעוץ אונליין על התאמת המוצר.
3. השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר אימות העסקה בטלפון תוך 24 שעות (של יום עסקים) ממועד ביצוע ההזמנה יחזרו אל הלקוח טלפונית על מנת לקחת פרטי אשראי ולוודא שהמוצר המבוקש קיים במלאי וההזמנה יוצאת בשלמותה.
אין החזרה או החלפת מוצרים. המוצר יינתן על ידי אבחון והתאמה מדויקת עבור הלקוח.
ביטול הזמנה
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations ).
2. במקרה של ביטול העסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
3. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח, וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח.
6. הקליניקה תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
(1) נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
(2) במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
8. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית הקליניקה לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
*מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה:
http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights
 אספקת המוצרים
1. הקליניקה תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
2. הקליניקה ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.
3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
דמי משלוח
1. דמי המשלוח הינם במחיר של 39 ש"ח.
2. במכירה בתשלומים רשאית הקליניקה ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהקליניקה וזאת בתיאום מראש עם הקליניקה.
4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
שירות לקוחות
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לקליניקה ופעילותה, ניתן לפנות אל:
טלפון: 0523066896
כתובת: אריה דולצ'ין 122, גבעת משואה, ירושלים.
דוא"ל: ronits.cosmetics@gmail.com
כללי
1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את הקליניקה.
2. הקליניקה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באמצעות האתר.
3. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם הקליניקה.